Publicerat: / Allt å ingenting

nu är de såhär....!

Okej.. nu är de såhär..!

haha nä nu trodde ni allt att de va nåt allvarligt :P.. nä men denna helgen har varit fulltupp... i lördags morse släppte jag ut hästarna å sen åkte till kalmar.. handlade lite snabbt på Eko å på hööks.. sen åkte jag till ljungbyholm för att möta upp angeliva å barnen..=) sen iväg till ridskolan.. där hjälpte jag Olivia när hon red.. såååå duktig är hon,... å med tanke på att de rider med barbackapad bara.. så de blev en hel del trav.. så jag fick minsann springa :O men jag orkade.. ojjo halva paddocken i sträck :O jag är duktig åxå å jag var inte alls så trött som jag trodde.. så nu jäklar ska jag börja springa :P ska kämpas ännu mer med att gå ner i vikt nu.. :P efter de så for vi iväg å hälsade på sokki en sväng.. nu saknar man honom ännu mer.. :-O men bara dryga månaden kvar.. nästa helg hämtar vi honom å åker med honom på inridningen=)


sen bar de av hemåt mot affären å sen hem å grilla lite kvällsmat.. så var den dagen slut hahaha... men de var skoj.. Angelica å barnen skulel ju sova över hos oss.. men kl 0600 vaknade den lilla :P men ja de gickju bra de med.. så dagen bestod av lek å stallet å ridning.. där Olivia igen visade hur duktig hon är på att rida.. min top är ca170 hög.. å Olivia sitter på honom helt själv barbacka å rider å styr å stannar å startar själv.. :-O är imponerad så de var skoj.. å Wilma satt bakom en stund.. hon komme råxå bli duktig=) sen var de in å käka lunch å sen åkte de hem å då var man sket slut hahaha.. så somnade tidigt på kvällen :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: