Publicerat: / Allt å ingenting

som andra..

ja de hände lite grejer igår.. men som alla andra brukar göra å störa sig på så ska jag inte berätta riktigt än. hehehe . är lite till som måste fixas först innan det kommer ut till alla er där ute.. :P

annars idag så har jag träningsvärk i kroppen.. började intervallträna top igår..:P så träningsvärk i ryggen... på mig alltså haha.. idag har jag itne bestämt mig än om jag ska tömköra.. gå promenad eller rida en sväng barbacka för att sen gå tillbaka med top.. har inte bestämt mig än faktiskt.. men lutar nog åt vanlig promenad tror jag.. tillsammans med top då alltså.. så jag får röra lite mer på fläsket så man kan fortsätta att gå ner i vikt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: