Publicerat: / Allt å ingenting

stolt / tillbaka

Ja ridningen med lancer gick okej.. eller bra för fredrik iaf.. för mig gick de helt okej. men jag vet inte. .kan itne med hans steg å hans sätt.. å han är obalanserad men ja.. inte min typ av häst helt enkelt.. men fredrik tycker jag lyckades bra.. travade en hel del å han hittade takten tillslut..=) ju fortare de gick desto bättre haha han galopperade även lite grann-.- så stolt över honom =)

annars händer inte mycket.. regnade i går å de var en skitgris till häst så jag brydde mig inte om det.. så han fick va..

annars så kom Lilleman tillbaka till oss igår.. pga strul hos fodervärden.. å han va mager :( såg itne alls så trevligt ut.. mennu är de bara att fodra på honom.. å han skötte sig super.. inga som helst problem med nånting.. lika mysig å go som vanligt måste jag säga..

i övrigt fick jag ont i magen inatt... fredrik fick de i går natt... frågan är om de är nån mat vi ätit som gjort detta.. vet inte om jag kommer att våga äta nån mat idag.. kan ju hända att man måste springa på toan :( jobbigt. .men snart är de ju lång ledigt så de ska bli sååååååå skönt :D massa häst. å de skulle bli fint väder dessutom.. de gillas.. fredag lördag med min prins sen söndag iväg en sväng till Linköping å Norrköping för lite shopping :D om man hittar nåt.. är ju så kräsen men ja :P
sen måndag ridning igen.. för att sen åka hem till pappa å rensa lite bland mina gamla grejer å se vad som ska behållas å vad som ska kastas=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: