Publicerat: / Allt å ingenting

ullared

ja i morgon bär det av till Ullared å Gekås.. dock har jag en del att göra idag innan vi åker i morgon..
ska städa ur bilen.. så man kan få plats med så mycket som möjligt:P lär nog bli en del shoppat om man säger så.. vi ska ju vara där i två dagar.. skönt ändå att sova över måste jag säga.. slippa köra farm å tillbaka så de blir en natt på motellet..
försöka hitta lite saker till hemmet.. lär nog inte bli så mycket hästgrejer direkt.. några nät å lite grimsakft som de är brist på hemma..

sen så måste jag laga lite mat till vägen i morgon.. blir toast .. lätt att äta medans man kör.. å en drickkvarg.. smidigt.. å sen försöka blaska av bakrutan lite.. den är såååååå smutsig haha.. vill ju kunna se lite genom den iaf..
sen in å laga mat till fredrik kommer hem.. sen äta.. sen ut å släppa in hästarna... å sen in å duscha å sen sängen.. ja typ så kommer det att se ut idag efter jobbet.. sla hinna med att göra ordning åt Lancer idag med :P puh mycket på gång just nu känner jag haha..

så fredrik få hålla ställningarna här hemma..s å synd att de har hockeymatchen på en dag jag itne är hemma i år igen.. förra året var vii Göteborg på horseshow när han hade match.. synd.. men datumet var ju itne spikat när vi bokade Ullared. hoppas de går nästa år hehe.. har ju inte sett han stå på ett par skridskor än.. då har vi varit tillsamamns i 6 år hahaha..

sen kanske han skulle försöka rida lite.. isabell skulle hjälpa honom vore ju bra om han kunde lite iaf till sokki kom hem med tanke på at than är nyinriden då så att säga.. så vi får försöka hitta nån som kan rida honom lite då å då tills han byggt upp sig lite mer.. å tills jag gått ner i vikt å så=)..

hade gått upp ett kg i vikt.. men läst att många gör de vid ägglossning så hoppas att det är det som är problemet.. har iaf gått ner lite sen i går så de är ju bra.. bara att kämpa vidare.. min motionscykel har ju kommit hem nu så nu är de bara att trampa på nästa vecka.. härligt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: