Publicerat: / Allt å ingenting

yrselattacker

jajjamen de är vad denna veckan har bestått av. fick behandling i går å jag mår nu lite bättre.. men jag får inte bära tungt eller böja mig ner så lite jobbigt är de.. å får itne rida helelr som jag hade tänkt idag=/ men hoppas att vädret är lika bra i morgon för då SKA jag rida.. sen får jag se vad de blir men rida ska jag göra iallafall haha

sen på lördag bär det av till ljunbyholm.. till min babe å hennes döttrar.. jag ska hjälpa dom på ridskolan lite å så följer de med mig hem sen ås tannar till söndagen :D ska bli sååå skoj att få träffa dom. var ju länge sen nu :( så de ska bli supermysigt.. sp denna helgen lär gå åt den åxå.. skönt att de är långledigt nästa helg i alla fall.. då ska jag rida massor! om de inte ör svinkallt som vissa säger att de ska bli men de får vi hoppas att de inte blir.. uscha..

nä n u ska jag köpa mig en frukostmacka faktiskt ... :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: