Publicerat: / Allt å ingenting

det känns

jag vet egentligen inte vad som händer.. jag känner mig tom.. nervös.. känns som att jag har tappat kontrollen på allt.. viktnedgången.. hästarna.. hemmet.. jag vet inte varför de blivit såhär.. jag som förut kände att jag var på väg nånstans.. nu står jag still intill ett svart hål å tittar ner där i.. man ser bara mörker.. varför blir det så?.. vill ju fortsätta gå ner i vikt.. vill kunan rida sokki.. då de är mitt största mål just nu.. men ändå gör jag ingenting åt det.. hamnat tillbaka lite i gamla vanor.. jag orkar ingenting.. är trött jämt.. sover dåligt å har ingen lust.. hur hittar jag tillbaka till det där jag hade för bara en månad sen? bestämt att typ itne äta så mycket mat idag i alla fall.. försöka ta en promenad på jobbet å minst en promenad ikväll efter ridningen...
men jag vet inte.. känner mig ledsen för nåt.. vill bara sätta mig å gråta liksom.. å jobbet tar emot nåt enormt alltså... helt sjukt vad de kan ta emot nu när man räknar dagarna tills man får gå hem... inget kul alls.. nä jag vet intevad de är som ligger bakom dessa k'nslor.. men dom finns där i alla fall.. de känner jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: