Publicerat: / Allt å ingenting

hatar det!!

Hatar att vara nere i denna jävla svacka!! man mår piss av de å känns inte som att man kan göra nåtåt det alls... jo visst.. kan sälja hästen å sätta mig i en lägenhet nånstans.. men vill jag det? nä för då kommer jag att gå ner mig titalt.. hästarna är mitt liv å tänker fortsätta att ha dom det är bara så..tänker aldrig ge upp det..no way! men frågan är bara hur man ska ta sig ur allt som är.. ja de är frågan.. aja skitsamma föärsöker att inte tänka allt för mycket på det.

aja ikväll så ska vi iaf åka iväg en sväng med sokki å prova lite sadlar.. behöver ha lite kött på benen så man vet vad man ska leta efter.. så får vi se hur de går.. bra för honom att komma ut lite.. han är dock inte svår på nåt sätt alls att ha att göra med men ändå.. ändå bra=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: