Publicerat: / Allt å ingenting

intervall!

Ja igår då veterinären itne kom heller för vaccin så bestämde jag mig att top å jag skulle ta ett intervallpass ute i skogen.. så de blev de.. massa galopp å han var duktigt å kämpade på hela tiden=) så vi blev svettiga båda två.. å tror han tyckte att de var rätt så kul faktiskt=) lyckades ävena tt få höger galopp ett par gånger=) så minst en dag i veckan ska de bli intervaller så magen försvinner åkondisen blir ännu bättre..å på mig med haha så nu är de dags att skärpa sig igen=) men känns ändå som att kondisen ändå blivit bättre faktiskt.. men ska till veterinären i morogn å göra en hälsokoll så får vi se vad som sägs om honom..

som sagt jag ska börja komma igång med mitt nu igen.. så idag blir de ägg å makrill till mat.. å sen får vi se om de blir lagad mat ikväll eller inte.. promenader å cykel å ridning.. knäna är lite sådär just nu så cykel får de bli ikväll.. å ridning..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: