Publicerat: / Allt å ingenting

Ny vana!

Fick till mig att top inte gick rent i onsdags han bär konstig å ville inte trava ordentligt. Bestämde mig för att boka veterinären i grönskog. Så ska ringa idag.. ska även ta blodprov å se så de inte är borelia eller liknande. Igår var det hovslagaren. Sen åkte jag med top till mitt förra stall där jag å a-s red ut en sväng. Han var mycket piggare.. inte som han har varit men ändå piggare.. gick sen efter der in i paddocken för att känna. Men han travade på jätte fint å sökte sig neråt. Höger galoppen på rakt spår va sådär men jag fick ändå höger galopp. Å var myclet mer framåt. Trivs han inte hät hemma? Eller är de
Helt enkelt så att att det ärroligare nån annanstans? Eller behövdes de nya skorna.? De var väldigt slitna å inte mycket kvar av dom. Ja jag vet inte. Ändå bestämt mig för att gå genom honom så jag iaf kan utesluta medicinska å kroppsliga saker. Eller så hittar dom nåt å då kan man bota det (förhoppningsvis)
Så ska boka idag får vi se.

Annars så har jag börjat med en ny vana nu. Varje morgon innan frukost eller nåt annat så ska jag cykla motionscykel. Eller promenad eller nåt annat med motion. I skrivande stund kl 0635 sitter jag på cykeln inne. MÅSTE gå ner i vikt igen nu stått still länge. Tur jag inte gått upp iallafall :-P nä nu åka till jobbet å jobba 12 timmar. Sen helg!! :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: