Publicerat: / Allt å ingenting

på banan igen!

Ja nu är man på banan igen.. eller ja.. i stort sett iaf.. inte 100% pigg men tillräckligt haha.. idag längtar jag bara på att sluta jobbet.. vi ska nämligen hämta sokki i eftermiddag.. läääääängtar..ska bli sååå kul å spännande å se han bli riden för första gången haha... häftigt.. kan fortfarande inte fatta att vi köpte en oinriden unghäst haha men ja de gjorde vi.. å de kommer bli sååååå bra.. sen efter detta längtar jag tills nästa sommar haha .. då jag hoppas att jag gått ner i vikt. men ska verkligen ta tag i detta igen nu.. jag vill kunna rida honom nästa sommar.. vill vill vill.. så ja nu ska de kämpas.. ska se om jag hittar några knästöd till mig åxå.. så mina knän kan få lite stabilitet... så jag kan röra mig ordentligt.. ja nu ska jag komma igång.. vår älskade sokki.. snart är du hemma igen efter nästan 5 månader=)

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: