Publicerat: / Allt å ingenting

tandvärk!

ja r jag gått med tandvärk i över 3 veckor.. efter att jag lagat en tand.. visst att de kan ila osv efter.. men värk så man inte kan sova?? inte okej!! så ringde tandläkaren idag så har fått tid i morgon.. får gå på värktabletter sålänge.. iaf så att man kan få sova om natten.. som tur är så har jag frisktandvård nu så behöver ju inte gå med smärta osv i onödan.. trots at tjag klanske gått lite längre än jag borde nu ändå men de är ju en annan sak haha :P

ananrs idag skulel jag ridit ut med grannen men de b lir itne så.. så ska ta några skutt med top idag med hjälp av fredrik. sen ska vi öva lite med sokki å ljud osv så han kan börja dra saker sen.. även om han inte verkar bry sig så måste man ju ändå ta de försiktigt.. så ljud först å så får vi se om de blir släpa sen.. han har ju släpta däck osv men nu var de länge sen så nu är de dags att börja om lite försitkigt igen.. men de blir nog bra=)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: