Publicerat: / Allt å ingenting

underbart

ja vädret har ju varit helt underbart ju.. härligt..
i lördags var jag å R i Västervik en sväng på ljusparty.. de var trevlig.. passad epå att gå in på dollarstore å käka lunch på Åhmans.. underbart gott haha var länge sen jag gjorde de.. sen på eftermiddagen en snabbis till S å kolla på hennes nya son.. såååå söt =)
hemma vid typ 18.. fredrik å jag bestämde oss då för att gå ut till hästarna en stynd å låta de beta lite gräs.. å gick en promenad.. men då både Top å sokki var pigga så gick vi ner till paddocken å släppte dom lösa.. fy satan vad dom sprang.. vba länge sen jag såg top springa så? .. har han varit deprimerad för att sokki varit borta?? blir han lite piggare nu? kan ju hoppas.. men har ändå bestämt mig för veterinären.. göra en hälsokontroll typ.. de är ju aldrig fel om man säger så.. men får se i veckan nu hur han är om han är pigg eller inte.. han var pigg i går med.. behövde bara tänka trav så travade han faktiskt.. men blev rätt lugnt då fredrik var med på sokki.. ska se om Rebecca kan ta honom nån dag denna veckan så han kan ha lite mer fart å springa av sig lite å så=)
 
igår så blev de även en tripp till kalmar med pappa, hans tjej å hennes dotter.. kul kul.. skulle få en fortidig födelsedags preset.. blev en ny telefon =) tack pappa!! de behövdes kan man säga.. uscha vad den gamla var seg å tråkig å laddade ur sig direkt...
å sen när jag kom hem var maten serverad.. ute! :-D grillade revben å karré.. gottgottgott!! mmmmm!
 
idag blir de ingen ridning.. ska på "må-bra-kväll" ska bli spännande :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: