Publicerat: / Allt å ingenting

Bra för själen :-)

Vad mycket gott en underbart ridtur i skogen i härligt väder å med härligt sällskap. Det är bra för själen de. 😆 Rebecca red sokki.å han skötte sig såååååå bra :-) lyssnade jättebra. Visst ett par gånger så tyckte han att han skulle göra som han ville men de fick han ju inte. Sen lyssnade han. Fick tom några galopper.så de var kul.var tom så Top la iväg en glädjespark :-D då mår man mycket bättre sen.

Idag var de cellprovtagning. De gick bra. I eftermiddag blir det att tömköra en sväng så får jag röra på mig åxå :-P sen in å baka en omgång kakor till mitt kalas.lika bra att börja i tid så man slipper stå samma dag sen. Tårtan gör jag precis innan då de är en marängtårta.

Annars lugnt. Tror jag ska sova tidigt idag faktiskt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: