Publicerat: / Allt å ingenting

vet verken ut eller in

känner mig faktiskt lite... vad heter det.. uppgiven? kan de heta så? aja känner mig lite nere, ledsen å vet inte vad jag ska göra riktigt..
får ingen ordning på top. han är slö. han vill ingenting.. har testat krutfoder.. händer INGENTING å de är havre i.. nope.. inte mycket skillnad alls.. kan de vara hans pollen? men han har juvarit såhär sen i höstas.. kan ju intevara pollen hela vintern? nu kan jag förstå men i vinter? vill ju at than ska va lite piggare å känna att han VILL faktiskt ut å göra nåt vare sig de är på banan eller inte.. menar hoppa tyckte han va kul..nu får manknappt fram honom.. å jag menar.. han är itne direkt sönder hoppad.. inte ens hoppade en gång i månaden så de kan ju itne vara för mycket.. han vill itne ens springa lös i paddocken som han gillade förut.. kan de vara att sokki varoit borta? nu är han hemma så ska se om de blir ändring på det. annars evt jag itnevad jag ska göra.. visst kan testa andra foder osv.. han får medicin mot pollenet å de hjälpte förra året.. men har även skaffat en "nasspray" till honom nu som ska hjälpa till att öppna luftvägarna.. naturläkemedel.. så ska se om de hjälper.. å är de pollen å de hjälper så han blir lite piggare.. JIPPIE!!!! men förväntar mig itne så mycket..just nu är de bara tråkigt att rida.. när han bara går å släpar fötterna i marken å hänger med huvudet.. :S vill inte ens galoppera en hel backe.. de gjorde han ju förut..villju inte behöva banka fram honom.. plus att han kan ju inte gå ner i vikt om han inte rör på sig heller.. han var ju varit rätt så fin men nu finsn de ingen chans att kunna fixa till det.. had eju variot kul att komma ut på nån pay and jump men ja de kan vi ju glömma.. å träna för tränare å instruktörer för min skull? glöm det.. ska va med på söndag på en men får ju räkna med att jag kommer skämam ut mig med tanke på hur han är.. å de har inte med min vikt att göra då han gör lika dant med medryttare å hon väger itne så mycket.. så har ju inte med det att göra heller.. han har fått massage.. ska ta upp vet sen för vaccin å då får han kolla genom ryggen åxå.. ska nog ta upp sarah igen å se vad hon säger.. för detta känns itne alls bra.. trodde faktiskt att fodret skulel hjälpa liiiiiiite iaf men icke.. *ledsen matte som vill veta vad som tynger ner sin älskade pojk som gör at than itne vill gå fram ordentligt* suck*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: