Publicerat: / Allt å ingenting

2 ska bli 3

Ja så är de ju nu.. vår familj ska få utökning. Nä de är ingen hund.. det är en bäbis!! Ja du läste rätt. Nu är de våran tur att bilda en familj.


Jag mår rätt bra. Är i v 12+1 nu. Mått illa men inga spyor.. mår lite illa till å från fortfarande men mest när jag är hungrig.  Vilket jag är i stort sett hela tiden haha 😂

Nä men äter lite å ofta så får ha med mig nåt jämt. Har gått ner ett par kg i vikt iallafall på det sättet så klagar inte :-)
 Vi har varit på första ultraljudet. Å allt såg bra ut hihi h*n hoppade å for runt som bara den. Å risken för down syndrome var väldigt liten så de känns väldigt skönt. Så nu är de bara 6 månader kvar haha. Jaja de går nog snart. Har massa i sommar att se fram emot åxå. Så de är mycket på gång :-D 



Postat av: Anonym

Stort grattis till er!

2017-05-19 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: