Publicerat: / Allt å ingenting

2 timmar!!

Ja denna natten å dagen stryker vinttxker jag. Fick nog bara 2 timmars sömn i natt :-/ svårt att somna då lillkillen för runt som fan där inne :-/ å när jag väl.somnat så vaknade jag hur Många gånger som helst för att Fredrik snarkade 😭 å så.ringde klockan kl 0700 dags för jobb. De är ju lustigt att de ska va JUST när jag måste upp tidigt  😭 men ja lör väl somna som en sten i natt istället. *hoppas*. Annars så är de lite skir runt om allt annat åxå. Ser ut som fan hemma. Trots att det skulle föras ordning dyker bara upp mer å mer grejer som F hittat som känns bra att ha *suck * undrar om vi kommer få.orsninf över huvudtaget tills barnet kommer *stress* men ja de får vi väl hoppas. Ska iaf fortsätta tvätta idag så allt de försvinner så jag verkligen kan göra ordning där tills dess å massa saker som måste bort från golv osv. Nu kryper ha jubinte än på ett tag men ändå vill få ordning. Men ja stressa ner så kommer det gå bra. Får ta lite i taget sen. 


Annars skit mes bilar å rockard. Så just nu kommer jag inte kunna köra top på ett tag å kan inte rida så mycket heller då jag börjar få ont. Så hoppas verkligen jag hittat nån som kan hjälpa mig så han slipper ställas av. Grannen hoppar honom iaf lite nu så han får de åxå.  Så hoppas allt löser sig iaf. Håller tummarna 🤛🤜

Löshoppade denna vackra lite i helgen. Min snygga snygging som är så fin nu! Ja jag älskar mig häst haha 😉😍




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: