Publicerat: / Allt å ingenting

3 månader

Vad tiden går fort! Nästan läskigt. Ja om 3 månader så är vi föräldrar. Kan ni ens tänka tanken? Jag... jag kommer att vara mamma om 3 månader! Helt sjukt ju. 😮 svårt att föreställa sig faktiskt. De är bara helt.. ja jag förstår inte hehe. Men samtidigt så är de ju hur häftigt som helst. Vad vi har gjort..  ett nytt liv. 😋 annars.. Ja han far runt som en dåre där inne. Nu är de ju inte bara sparkar man känner utan även när han vänder på sig. Han blir sur om man ska sova på sidan. :-P han trycker på urinblåsan så på morgonen så har jag så ont bak i ryggen  där njurarna sitter så jag knappt kan gå. M2n bara upp å kissa å släpper det typ 10 min  senare..  rider lite lätt fortfarande.. tyck vad ni vill om det men de är mitt val å jag känner min häst. Men klarar inte så länge då jag får ont i högra höftböjen  men jag måste ut ibland de är bara så. Väntar på att få köra igen.. har förhoppningsvis lite hjälp med hästarna framöver nu. Är några som kommer å hälsar på på torsdag. Den hoppas jag att få komma till kiropraktorn med top i morgon eller tisdag. Tror dock inte det då de va fullbokat å jag hamnsmde på återbudslistan  men ja vi får se. 


Jobbar till den 8 september sen går jag hem på graviditets"ledigt" innan det är dags. Är lite kvar som ska göras. Ullared på lördag. Johan glans 23/9 sen Terry evans 4/10 seb är de slut med sånt där haha 🤣 kommer ha fullt upp med vår son, hemmet å hästarna  :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: