Publicerat: / Allt å ingenting

Älskade

Vet inte om någon är intresserad men ja jag kan väl blogga lite ändå. Inte så .mycket att säga egentligen. 


Bäbisen växer. Är i vecka 25+5 idag å det sparkar för fullt. Här om dagen fick Fredrik chansen för första gången att känna ett par sparkar. Igår så sparkades det ännu mer så då fick han ett par rejäla sparkar i handen .  Så lycklig han var alltså 😍❤ annars känner jag mig större å större fast ser syns ibte eller märks på vågen men det är väl så. Gör inte så mycket men lite gravidmage vill man ju ha men tror att det kommer snart då de växer fort nu. 
Fredrik red lite på top idag å jag red lite efter i paddocken  å jobbade honom lite. Men ja de orkar jag ju typ bara i 15 min så de där med att träna hösten från ryggen funkar inte.  Rider fortfarande ut nån dag i veckan. Mest för mitt välmående. Annara är de mest körningen som hägrar nu. Fått på nya däck på rockarden så nu jävla ska de tränas. Boka ny körlektion. Då de blev punka på rockarden sist :-/ men sånt som händer.  Kul som fan är det att köra iallafall.. så de kommer jag fortsätta med. Han är helt underbar min älskade häst. 😍❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: