Publicerat: / Allt å ingenting

Mår inte bra alls.

Nä idag har ibte varit min dag. Dessutom 10 timmars jobbpass 😣 3 timmar kvar. 10 timmars kvällspass i morgon åxå. Men men bara 2 veckor kvar. Så hoppas det går fort. Haft tryck i "magen " hela dagen så varit tungt å jävligt idag men ja.. de väger ju en del å lär bli värre innan han kommer ut vår älskade son. Annars..? Ja du inte mycket hinner inte med nåt när man börjar kl 13 å.jobbar kväll dagen innan då man sover till man vaknar liksom. 


Ska pyssla lite med min älskade häst i morgon. :-) hoppas jag hinner körs en liten sväng. Fredrik får hjälps mig. Men tänkte åka ut en sväng ensam å se hur de funkar. Inte gjort de än.  Men de kommer nog att gå bra. Han är ju bäst 😁

På söndag ledig men då ska de ösa ner så kanske ska passa på att mysa med min kära make istället. Det kan åxå  behövas. Men de mörka då. :-) nu lite fångarna på fortet. På så sätt inget tungt jobb :-P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: