Publicerat: / Allt å ingenting

5 st

Ja de händer inte så mycket.. igår.böec det en ridtur med mina älskade grabbar i solen. Top tyckte de va skönt att komma ut iallafall så de är härligt. Är 5 st som hört av sig om.medryttare på top. På torsdag kommer en å sen tisdag. Får se om de blir nån mer inbokad. Förstod nästan att de skulle bli lättare med top än med sokki.  Är en tjej där hon å hennes mamma ville rida så kanske kan få så båda hästarna blir ridna

 Men vi får se. Ska låta fler få provrida å jag vill att det ska kännas rätt för mig åxå å sen att de ska se ut som att top trivs med personen åxå. Så håller tummarna.

Annars har jag börjat jobba igen efter sjukdom å några dagars ledighet.  Så jobbar ikväll ledig i morgon. Trots personalmöte men ja.. jobbar fredag kväll sen ledig 4 dagar så de blir skönt.

Tvättar å håller på idag. Måste försöka tvätta upp allt som finns men de kär väl aldrig hända haha vlie tvätt hela tiden. :-P

Tänkte ut å mocka lite nu å fodra hästarna sen in å fortsätta hänga tvätt å lite sådär. Fixa lite mat. Behöver göra rent mitt akvarie åxå. Så finns lite att göra å så hehe.

Nån mer som vill ha sommar? :-P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: