Publicerat: / Allt å ingenting

Ängel på 4 ben

Har inte massor att säga idag. Skulle kommit en tjej å provrida men fick åka akut till veterinären med hunden så får se om hon hinner komma hit. Men har börjat regna nu så inte så skoj. Men gör inget.  Rätt mysigt att kunna sitta inne å glo på serier sista lediga dagen  innan det drar igång igen :-)


Annars in en sväng i stan å bokade biobiljetter med medmera kortet så man fick lite billigare . Ska se " a cure for wellness" i morgon.  Den verkar intressant så hoppas den är bra. Haha varit mycket bio å evenemang på sistone. Me love!! Haha :-P så dagen blir rätt lugn. 

Känner för att lägga in bilder på min älskade Egon. Som jag faktiskt fortfarande kan sakna ibland.  Älskade häst du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. .min räddande ängel på 4 ben. Utan dig hade jag inte funnits kvar på jorden.  Hoppas du å steffen hittat varandra å kan snacka skit om mig 😂




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: