Publicerat: / Allt å ingenting

Kalmar!

Idag blev de en tripp till Kalmar.

 Dels för lite shopping å sen för att se marika Carlsson i kalmarsalen  med "jag är gud" väldigt bra måste jag säga.. Mycket religion men mycket tänkvärt å.myclet från hennes egen uppväxt väldigt bra faktiskt.  Se den om ni inte sett den väldigt tänkvärt faktiskt. 

Annars lite småskit inhandlat. Vitlökspress handdukar mineraler till hästarna å lite pyssel till mig haha. En målarbok å.färgpennor. kan va kul att ha nåt att göra ibland istället för att bara sitta å pilla med mobilen. :-)

Annars har jag blivit av med min medryttare på top idag. Kändes lite väntat faktiskt. Synd men ja. Bara att leta vidare. Har fått 4 svar redan varav en är väldigt intressant. Så hoppas de går vägen. En tjej som gillar att träna å tävla å lite så. Han är ju inge  tävlingshäst men lite småtävlingar är alltid kul. Ha  tycker ju de är kul att komma ut lite å sådär så får hålla tummarna får man se.

I veckan händer en del. Ledig även i morgon  så då ska nya soffan in hemma
 Sen på eftermiddagen  iväg på partylite konsultmöte. Tisdag farmor fyller år så.gratta henne en sväng innan jobbet
 Om hon är hemma vill säga. Onsdag jobbar a kväll.  Torsdag träffa en av tjejerna som var intresserade av top sen möte med jobbet för att sen åka till Kalmar igen å träffa Angelica. Fredag jobba kväll. Lördag med Angelica till Karlskrona å tävling med hennes hund. Söndag bio. Ojojoj fullt upp haha tur man varit sjuk redan nu då. Hujedamej :-P 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: