Publicerat: / Allt å ingenting

Långliggardag

Ja precis så... eller nåt haha. Tog iaf en lång morgon i sängen. Kollade gårdagens avsnitt av farmen å torpet.  Måste ju va uppdaterad. Kan ju undra hur timmy valde när han valde calle som andrekämpe? Synd jag gillade timmy men får väl se om han tar sig tillbaka in på farmen eller inte ska bli spännande. Hoppas linnea åker ut nu iaf för henne kan jag inte riktigt med faktiskt.  Aja vi får väl se. Tror dock robban valt Hasse som storbonde. Inte mig emot iof Hasse är bra.


Annars så lagade jag lite lunch. Blev stuvade makaroner å isterband med rödbetor till..  nu tittar jag på "Grimm".  I blir inget ridet idag heller för mig då de regnar å blåser storm ute. Så får bli lite mock sen när jag kommer hem från stan. Ska nog passa på att handla lite åxå på vägen.

Så annars lugn ledig dag :-) ska bli skönt att va ledig i morgon åxå faktiskt. Ska fortsätta tvättstugan upp all tvätt.. å även göra rent akvariet till fiskarna så får vi se hur de blir :-) skura ur fodertunnorna med så jag kan  använda dom igen. Så så ser det ut. Inte mycket men lite haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: