Publicerat: / Allt å ingenting

Senaste nytt!!

Ja lite uppdatering. Har sett "Fifty Shades darker ". Nja sådär tycker jag. Boken vr bättre...men så är de väl alltid :-P


Varit på hundtävling med dom bästa! Angelica å Elza. Gick såååååå bra. Rally lydnad. Ett misstag av A bara men E var duktig.. :-) även busat å gosat med barnen.

Haft en tjej som provridit Top. Gick väl bra tycker jag.. Han skötte sig haha. Får väl se vad hon säger om att. :-P kommer en tjej till på tisdag så får vi se.

Ja de är väl uppdateringen för senaste tiden.  I morgon ska jag verkligen sova till jag vaknar självmant.. ledig plus inget utsläpp. HALLELUJA!! 😜
 
Ska även på min.. Ja vad ska man kalla det. Behandling? Terapi? Utbildning? Ja vet inte vad man ska kalla de. Men iaf iväg för att få bukt med mitt godisberoende. Så man kan gå ner i vikt å nå iaf nåt att sina mål så småningom. Så så ser det ut..

Nu måste jag glo på farmen från tidigare ikväll.  Undrar vem som åker ut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: