Publicerat: / Allt å ingenting

Alla mina pojkar!

Snart kan man nog kalla top inkörd 😁 är så glad.  Idag va vi ute på en ca 40 minuter lång runda å han lyssnar sååå bra på precis allt. Är så underbart härligt att bara kunna rulla på ute å han ibte bryr sig om nåt.dessutom tror jag att han gillar det då han höjer svans å öronen är med hela tiden. Älskade häst min livskamrat.  Du å jag klarar allt! 💞 så ska bli lite "lektioner" i körning sen så man kan bli ännu bättre då jag inte orkar rida direkt några hårda pass. Nä riktigt kul är det. Å tror att lillkillen tycker de är rätt okej åxå då han är helt lugn där inne :-D alla mina älskade pojkar ! Snart 4 pojkar i mitt liv. Fick in i v 23 igår. Tiden rullar på den åxå.


Tog även en tur med sokki efter men han trilskas lite å vill inte alls lyssna. Sån skillnad på dessa två hästar så de finns ju inte. Top lyssnar på så små hjälper medans sokki ignorerar haha men de fick bättre mot slutet.

Ja denna vy kan man lätt vänja sig vid. Det trodde jag inte för några år sedan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: