Publicerat: / Allt å ingenting

Det vill jag inte

Ja men de blir ju ett tag mellan inläggen men de är för att det inte händer så mycket  ska jag va ärlig nu så vill jag bara sluta jobba å gå hem. Börjar känna av foglossning å ligamenten. Om ibte annat så skulle semester sitta fint men det går tyvärr inte då jag inte har nån betald sådan :-( men men bara att stå ut med ännu en sommar utan semester. Nästa sommar får jag förhoppningsvis va hemma :-P det ska jag se till! 


Annars så ja. Det är hästar.. Ja de är.välndet jag håller på Med :-P en tjej som ska bestämma sig på torsdag om hon vill ha hästarna som medryttare eller inte  helst vill de ju ha allt gratis men det går vi inte med på. Jag vill ibte finansiera nån annans hobby. Visst jag betalar för hästarna ändå å visst de blir ridna men de där ibte heller av att stå så hellre de än att betala för nån annan faktiskt. Så vi får väl se.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: