Publicerat: / Allt å ingenting

Bläääää

Ja idag har ta mig fan mått helt jäkla piss!! Igen!!! Så jäkla trött på de nu så de finns inte 😭 men ja de är väl bara att stå ut. Jobbar dessutom 10 timmars kvällspass idag *suck* men stå ut med 5 kvällar för sen ledig 6 dagar så heja heja heja. Hoppas jag mår bättre i  morgon iaf.


Ska rida i morgon har jag bestämt. Va en vecka sen jag red :-O så de är.dsgs nu. Får se om Fredrik följer med eller inte. Hade varit skoj iaf. Annars händer inte mycket.

Fyllde år i går. Så nu är man 31. Kvittar mig iof men ändå. Bjöd hem min bror å pappa med respektive på lite grillade grillspett å hemgjord potatisgratäng.  Såååå gott å så kul att dom kom. Å att man kunde sitta ute.va många år sen jag hade fint väder på min födelsedag. Så de va bra :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: