Publicerat: / Allt å ingenting

Eftersom...

Att det inte händer så mycket så blir de tyvärr inte så mycket skrivet här.. jag mår rätt så okej.. bäbis blir lite arg ibland haha.. nä men har lite ont i bland i vissa situationer men helt okej. Illamående ibland. Mest när jag är hungrig eller äter för fort. Huvudvärk till 1000 som inte vill släppa.. kommer nog delvis från nacken å axlarna. Men det går.r ju bättre väder.


Idag har min medryttare hoppat top. Gick såååååå bra. Han är mycket piggare nu å mer framåt så tror att han tycker allt är lite roligare nu så de är skönt. Igår släpade han kettingsr.. gick hur bra som helst.  Brydde sig inte alls. Tänkte vi skulle ta skaklar i morgon å se vad han säger. Tror de kommer va bekymret om han känner sig instängd mellan  2 skaklar men de får vi se. Får ta de lugnt å gå sakta framåt så tror jag att de kom er gå helt suveränt  :-D. Längtar! :-D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: