Publicerat: / Allt å ingenting

Trött trött trött

Är så trött heeeela tiden.  Är så trött på att va trött å.är så trött på denna jävla huvudvärk hela tiden 😭 såååååå trött.. men ja de är väl bara att gilla läget antar jag. Jobba denna kväll plus 2 till sen ledig i helgen så de är skönt. I morgon ska jag fylla på.lite energi med ridning tillsammans med grannen iaf så får se om de hjälper. För stunden kanske. Men inte nån längre tid iaf.. jaja så är de.


Annars?  Nä inget planerat än så länge.. äta smörgåstårta på fredag å de är ju gott 😆 
Ska se om jag å min  älskade make ska hitta på nåt i helgen kanske. Men de får vi väl se.

Är nöjd över att jag står still i vikt iallafall
 Inget har jag gått upp så känns bra :-)
Aja nog med dravell ha de !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: