Publicerat: / Allt å ingenting

Våååååååår!!!! Eller kanske sommar direkt?

Nä de är nog vår. Fortfarande kallt om nätterna. Men såååååå skönt att de äntligen  börjar bli varmare. 😊 är så mycket som är på gång i sommar haha. Så om.en månad bara så åker vi till karlstad å kollar på "fluffy" hur kul ska inte det bli? Såååååå jävla roligt alltså!! Längtar ihjäl mig 😆 


Annars så inte mycket.  Ska försöka rida en del tänkte jag. Denna veckan har jag inte min egen häst så mycket haha. Blir på lördag jag hinner rida. Sen på söndag hämtar vi tops rockard. Å han får även selen tillpassad så ska bli kul att se hur allt utvecklar sig med det hela. Tror ha  kan bli en riktigt snygg körhäst . Menar... de är ju trots allt en kör ras. Så ja spännande 😄 

Annars? Nä jobbar.. mår rätt så okej. Hungrig hela tiden bara haha men jag äter ju inte så mycket åt gången så inte så konstigt. Men känns bra. Har fortfarande inte gått upp i vikt å ska fortsätta hålla allt så. 

Nä nu litw frukost.har haft sovmorgon i dag. Sååååå skönt. Är ju helt hästledig så behöver inte stressa till nåt idag. Mer än jobb kl 16.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: