Publicerat: / Allt å ingenting

På hans begäran.

I dag har jag tagit det lugnt med Jolin en sväng hos henne. Pratat massa.. lagat lite lunch å sådär. Pratat massa bäbis å.förlossning osv. Börjar ju närma sig för mig nu så hoppas att han vill titta ut snart. 😁 annars är de lugnt. I morgon blir de sjukgymnast för att kolla min nacke innan förlossning osv. Så kan de underlätta lite. Sen ska Fredrik å jag baka lite .. på hans begäran 🤣😂 biskvier va de visst han ville ha hehe så visst kan han få det. Relativt enkelt att baka faktiskt. Få dom snygga är desto svårare men ja vad spelar ser för roll när det är hemgjort?  😁 så ska bli kul. Fredags mys med min älskling hela dagen 😁 för att sen på lördag gå på 70-års kalas/fest. Men ja de får va allt för nu.. ska kolla på "shannara chronicles" å sen sova.. får ju inte sova så mycket nu då Fredrik börjar bli förkyld å snarkar som en idiot 😮 men ja shit happens. Ha de bra hörni !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: