Publicerat: / Allt å ingenting

Äntligen!

Dagen har jag spenderat i stallet med hästarna.. trots att jag inte lyft ett finger 😂 haha perfekt..  nä men medryttare ville hoppa idag å hon är så social så hon pratat bort halva tiden haha.. men trevligt är de. Skönt när man kan prata med dom om allt å ingenting  :-) men top var seg å stel idag men det blev ett par skutt. Men nä de va inget go idag inte..  men tror att han är lite trött nu. De har faktiskt gått på sommarbete till nu... ikväll stallade vi in dom för vintern.. de har haft såååååå sjukt mycket gräs att äta.. men nu är de kallt åxå så nu har som fått gå in.. Äntligen!!! Tyckte top iallafall haha 😛så nu är ordningen återställd 😂 


Annars var vi på.bio ikväll
.. tittade på "thor-ragnarök" den va bra faktiskt.. å lite ögongodis är ju aldrig fel eller hur ? 😆 så nu står hästarna inne å mumsar å jag tar mig en kvälls macka mes mjölk å kollar på en ny serie med min älskade make... Den verkar bra. Får se hur den är. "The shannara chronicles" 

Å så får vi inte glömma att klockorna ställs tillbaka i natt åxå. 😉 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: