Publicerat: / Allt Ă„ ingenting

Det tar sig 😍

Ja men nu börjar barnrummet att ta sig

 Om man bortser frĂ„n alla hĂ„l i vĂ€ggen â˜č men men det Ă€r som det Ă€r. Dock ska ju spjĂ€lsĂ€ngen in till oss i början. Men annars Ă€r jag rĂ€tt sĂ„ nöjd. Bara smĂ„fix kvar. GĂ€stsĂ€ngen ska vikas upp pĂ„ vĂ€ggen Ă„ sen stĂ€das sĂ„ att sĂ€ga. Det sista jag gör Ă€r att bĂ€dda sĂ€ng, vagn Ă„ vagga 😍 sen tror jag att han kan anlĂ€nda bĂ€r han vill. 32 dagar till bf. Dock fĂ„r han gĂ€rna komma nĂ„n vecka tidigare hihi. Hade varit skönt att slippa gĂ„ lĂ€ngre Ă„ skönt med lite tidigare.  Inte för att jag tror det men drömma kan man ju haha 😜

Annars sĂ„ rĂ€tt lugnt. Eller ja förra veckan va se mycket denna veckan lugnare. Ska snart hĂ€mta en vĂ€n dĂ„ blir de hotellfrukost... mmmmmmm!! Haha  annars fika Ă„ mvc  i morgon sen Ă€r veckan lugn faktiskt. Hoppas pĂ„ att fĂ„ hem höt i helgen. Men som det ser ut nu ska de regna Ă„ dĂ„ blir inget hö. Men dĂ„ fĂ„r han komma med en rundbal sĂ„ lĂ€nge för Ă€r sĂ€kert snart dags att ta in hĂ€starna. Frosten kommw4 sĂ€kert snart. Annars finns det grĂ€s till oĂ€ndlighet. 😀 kabske kan fĂ„ nĂ„gra som vill gĂ„ pĂ„ sommarbete  nĂ€sta Ă„r? Synd att allt bete inte hinns Ă€tas upp. SĂ„ ska bog lĂ€ggaut annons om det trorjag.

NÀhÀ nu fÄr jag Äka ha det bra.
Bilder frĂ„n bĂ€bisrummet. 




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: