Publicerat: / Allt å ingenting

Liten uppdatering

Vet att de inte blir skrivet så ofta men lite då å då iallafall :-P ser ingen  mening med att skriva om de ändå inte händer nåt 😋 


Men ja lite uppdatering kan ju ju få.. har ont.. nu är de i rygg höfter ljumskar å bäcken.. Men det är ju så de ska va. Han bökar runt väldigt mycket så de känns att det inte är allt för mycket plats där inne längre. Så om en vecka så är han mer ö  gärna välkommen haha.. 
Annars? Vi har städat ordentligt. Så nu ska de moppas lite bara innan han tittar ut. Så är jag nöjd sen.. sen får man ju komplettera med tiden.  Bb  väskan är packad så när som på en hårborste  men äger bara en så de får ju vänta till man ska åka. Hoppas hoppas hoppas att vattnet går så man får ett litet hum om när man ska åka. Dock är de sällan som vattnet går innan värkar kommer så. Men jag kan ju ändå få hoppas att jag tillhör dom där vattnet går innan 🤣 

Idag har jag varit på mvc  å sen veckohandlat å hjälpt farmor handla..  för.i morgon ska vi göra hemgjorda kåldolmar... såååååååå gött!! Kommer bli jobbigt men de får va så helt enkelt.. det kommer va värt de
 Plus att Fredrik kommer kunna äta dom. Vilket han inte kan mes dom köpta så ska bli gott.. sen onsdag mvc igen. Så blir ett väldigt farande till stan :-/ men de lär ju lugna sig lite framöver sen när vår son är född. Så de kommer gå bra :-)

Sen på torsdag får vi se om jag får.följa med jobbet på vreeswijk å Åkerström på forum. Hoppas att jag fick en biljett. Hade varit sååå kul
 Pappa å hans sambo ska tydligen åxå gå. Så ja de hade varit kul :-D håll tummarna.

Annars sova tidigt i dag tror jag. Man sover så jävla illa just nu.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: