Publicerat: / Allt å ingenting

Ont..

Ja nu börjar man få ont av foglossning osv.. bäbisen är fixerad så de ilar ner i hela fiffi 😮 men så.de ska va antar jag

. Han sparkar å trycker på mina revben... skönt? Jo men visst serru... not! 😂 men ja de är.bata gilla läget..  Men nu är de tungt å jobbigt det är bara så.. å.man får gnälla  😜 iaf med första barnet 😂 men nä va gravid är inte min grej det är bara så. Men ska bli spännande att se vad vår son kommer att bli för en individ. Hoppas att man kommer kunna uppfostra honom till att bli en bra man. Eller tänk om man misslyckas totalt? 😦  uscha..  nä men  det tror jag inte.. det kommer att gå så bra. Han kommer att få va med å va ute i naturen å hänga med oss en massa iallafall de är en sak som är säker. 😁 ja de ska bli väldigt spännande. Uscha blir så nervös när jag tänker på allt detta haha.. 

Men vet ni? Jag kommer bli världens bästa mamma! 😉😋😁




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: