Publicerat: / Allt å ingenting

Så kan det gå

Ja idag så ramlade man då nerför trappan.. landade på magen  :-O foten vek sig totalt så 4 trappsteg handlöst ner. Landade på magen å sen vred till knät.. blir sittande en stund innan jag lyckas resa mig upp.. känner att det är väldigt lugnt i magen.. försöker få igång honom på de sätten jag brukar.. jävlas med honom i sittställningar i soffan jag vet att han brukar buffa runt i.. INGENTING  försöker i 20.min.. ingenting.. börjar bli orolig så ringer Fredrik som får totalt panik å skriker att jag ska ringa förlossningen.. ringer in å de tycker att vi ska komma för att va på säkra sidan.. det gick nog i 140 blås upp :-O stackars min kära make.. men när.vi kommer fram å.dom kopplar upp mig på ctg så hittar de hjärtat direkt så man kan lugna sig.. dock inga direkta rörelser... han var väldigt lugn..  men de sa att allt var bra.. men han har varit väldigt lugn resten av dagen  :-/ hmm kanske är att han börjar förbereda sig?  För han har tryckt ner väldigt ner i bäckenet så jag kan ju hålla tummarna iallafall hehe..  men ja han kommer när han kommer.. men han får gärna komma snart..  lilla hjärtat!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: