Publicerat: / Allt å ingenting

Ullared

I fredags kl 07 åkte vi mot Ullared. Plockade upp en vän till Fredrik i Hestra å sen vidare var i Ullared kl 1130 där vi först käkade å sen massa shopping. Dock va siktet inställt på kläder till  C . Men jag fick mes mig ett par bhar å en bomberjacka ! Wiee! Velar ha de jättelänge  :-D. C var hur snäll som helst
Åt... sov.. busade.. kollade på folk.. sov å åt igen så duktig.ä då gången han gnällde var sista timmen hem vilket inte var så konstigt då de var sovtid men sova o bilen ville man ju ibte i onödan .  Men han är sååå duktig.  Snart dags att flytta honom till eget rum. Han somnar själv i sin säng på kvällen nu så om nån månad får han flytta. Dåha  även  sover hela natten i stort sett. Jag vaknar doxk fler a gåbger när han gnäller i sömen vilket  jag ibte kommer när han flyttar.. annara idag lugnt.. Ska På.medial cirkel i eftermiddag vilket ska bli väldigt spännande fakriskt .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: