Publicerat: / Allt å ingenting

Alla hjärtans dag!

Ja i dag?  Säg en började kl 0945 när C bestämde sig för att vakna :-P efter några vakningar å omsomningar.. gjorde oss i ordning för att åka in till stan å till min älskade farmor  som fyllde 99 år!.. 99!! Sjukt. Där var de fullt ös med folk så kom lagom till smörgås å sen tårta haha. Perfekt. C VAR jättenöjd med alla människor som var där haha å han skötte sig super å skrattade å var glad..  kl 1330 åkte jag vidare till en kär vän jag inte träffat på länge 0 stannade några timmar där  skötte sig C åxå bra skrattade å skojade . Förutom när han var hungrig haha men det löste vi lätt. 😄 sen åkte jag hem vid 16 tiden å sen kom fredeik hem med blommor  😍 det hade jag ibte räknat med. Han brukar inte det . Så de va skoj 💖 C fick åxå en present. Ett bollhav!! Det var lite spännande. Kommer dock bli roligare sen när han blir lite äldre. Nä nu sover alla å jag ska åxå passa på. Ha  de




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: