Publicerat: / Allt å ingenting

planerar

Ja vi har börjat så smått att planera coltons namngivelsekalas.

Planera när.. mat.. vilka ska bjudas.. Hur ska upplägget vara osv :-) lite roligt faktiskt men än är vi inte klara. Sokkis medryttare ska sjunga så vi ska planera några låtar hon ska sjunga å sådär:-).. 

Annars så händer inte så.myclet. låst hemma idag pga frysta bromsar på ena bilen så Fredrik var tvungen att ta den
 Skulle hämtat en sovorm till Colton men ska se om jag kan hämta den på onsdag istället. Märks att han växer om man säger så.. 😁 älskade barn. Lite extra gnälligt är se för tillfället men jag ska inte klaga. Han sover hela nätter som det ser ut nu.. 😄

Annars? Jadu.. har ridit två gånger..  sååååå  underbart! Doxk hatar jag att det blev mer snö å 10 minusgrader  fy fan alltså!! Vill ha vår!! Å det är nu!! Men annars är de ändå härligt att galoppera i snön helt klart.. Men kan de ibte va snö å varmt samtidigt?  😛 det tycker jag låter som  en mycket bra plan eller vad säger du?

På lördag blir det iaf bio... "fifty shades  of freed" ska bli sååå Nice.. lätt den bästa boken å säkert  bästa filmen.. läser första boken från Christians håll nu åxå.. såå bra :-D  gottigt värre hahahaha 
nä Då  va farmen slut.. får se vad man ska glo på då... ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: