Publicerat: / Allt å ingenting

mycket men lite

Jag vet att jag är lite dålig på att skriva. Händer mycket samtidigt som de inte händer nånting haha. Colton har börjat att le å skratta medvetet för ett tag Sen. Så nu går de verkligen busa mes honom 😁 älskade unge..han håller nacken nästan helt stabilt. Han har börjat försöka greppa saker. Best tar han tag i fingrarna när man ska mata honom.
Dock är.han inne i en gnällig fas så han skriker för ingenting. Skriker när man bär när han ska sova när.han ska äta. Ja lite sånt men det är.bara att härda ut det hela.
Annars är han 55 cm lång å väger 4560 gram i torsdags. Så det går framåt. Lagt undan bodysarna i strl 50 nu å börjar med strl 56.. dock har han en storlek mindre i byxor.  Hehe 

Utöver det? Jadu. Åker i eftermiddag till Eskilstuna för rättegång i morgon angånde bedrägeriet med höt jag var ute för i somras. Nervöst? Ja de är bara förnamnet.. men tanke på att man inte minns allt efter så lång tid men ja.. se blir som det blir. Kan inte göra mer än säga det jag kommer ihåg. D9xk betyder det att jag måste va ifrån min familj i ett helt dygn om inte längre 😢 men det fixar jag. Å Fredrik är världens bästa pappa så han fixar det åxå. Å om jag ska va ärlig ska det blir lite skönt att komma iväg lite om man tar bort anledningen till varför  😂. Men så ser det ut. Snökaos åxå.. Så lär nog ta tid att körs upp. Pappa följer med mig så han får ju köra. Men det löser sig nog. Ja så ser det ur just nu. Top har tappat en sko å har inte gått tag i hovslagaren så ska jaga honom lite åxå så jag kan börja rida lite igen. Mysigt nu om snön kommer ligga kvar. 
Ha de!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: