Publicerat: / Allt å ingenting

namnkalas..

Eller vad man nu ska kalla det.. igår lördag.. vaknade tidigt å började förbereda. Ojojoj så stressad jag var.. å alla 3 förkylda.. usch mådde inte äta alls å stressen gjorde inte saken bättre. Men vid 12 när folk kom så hade vi hunnit med iallafall. *puh* 30.pers å några barn.. kul med lite barn åxå.. började mes att tala om namnen.. varför Vi valt dom å betydelse av namnet.. fick även till rörande tal av min pappa..  å vi gav även ett faddebrwv till Coltons fadder som även är.min äldsta å bästa vän..  blev rörda till tårar..  usch har blivit s0.blödig efter förlossningen men har väl med mammahormoner att göra..  sen blev det lite mat.. sallad.. där var å en fixk göra sin egen  alltså inga ingredienser var blandade..  mycket lyckat faktiskt  :-D doxk könde jag ingen smak men ja :-/.. sen efter det så blev det en sång som sokkis medryttare bjöd p0..sååå fint  😍 lite presentöppnig.  Där han blå annat foxk pengar  en lära gå vagn.  Lite kläder  mattallriksset .. sparbössa m. Fotoalbum å barnmat  hihi 😋 sen blev det lite fika å ett par sånger till.. jag är jättenöjd..  c skötte sig såååp jädrans bra.. gnällde lite bör han va trött å.hungrig  men läs han i vagbwb för en kort promenad somnade han
. 2 gånger sen va han glad å vem som helst kunde hålla honom utan problem.  Lite gönig sen på kvällen då vi ssom sagr äe förlulds  men ännu större  eloge till honom..glömde dock ta bilder å blev bara bilder på tårtorna men ja.. de kan ni ju få se iaf..
Idag Har vi bara tagit det lugnt då ingen av oss mår speciellt bra. C sover för ca 20 min sen Fredrik släpper in hästarna så nu får det va natt.  I morgon får.vi se vad som händer. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: