Publicerat: / Allt å ingenting

så stolt !

Igår lördag var hela dagen fullbokad. Har planerat att rida på förmiddagen men då de va glashalt å top inte har skor för tillfället så vågade jag faktiskt inte ge mig ut. Så de fick va helt enkelt.  Istället så åkte vi tidigare till Jolin å Pontus.. vi skulle vara lite flytthjälp.. de har fått en större lägenhet..  äntligen! Så efter en stund av förvirring med vad som skulle göras i vilken ordning så fick vi ändå ordning på det.. det blev 3 lass med hästtransport. Tyckte det rullade på jävligt bra så vi va fakriskt hemma vid 18 tiden å då hade vi även blivit bjudna på middag.. blev lite taccos.. sååå gott.. C var med hela tiden
..  det va ibte mycket gnäll alls. Man kunde ha honom liggande lite här å var. Bör han va trött eller hungrig blev det lite gnäll .  Men lyckades söva honom i deras nya lägenhet så sov väl iaf 40 min..  sen somnade han i deras "babygunga" helt frivilligt medans vi åt mat.. det va mycket att titta på å massa ljud.. s0 stolt över hobom att han är så lätt att ha med sig.  Somnade i bilen p0 vägen hem åxå 0 sov till kl 19 å somnade ändå kl 2130 som.vanligt in sin säng. Älskade barn. Idag blir det bara lugnt. Just nu sover han bredvid mig i sängen efter frukosten. Ät hungrig då Borde fixa nåt att äta..meb är.bara 12 grader nere just nu så vill helst inte g0 ner.. brrr! Men hungern tar nog över så får gå änåd haha

ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: